Sandra Lindholm

dörrklockan

Min vardag Permalink0
Idag har jag sovit länge, äntligeeeeen! Dock så fick jag en chock när jag klockan 12 vaknar 2 sekunder innan det ringer på dörrklockan. Fyfan, min klocka är inte att leka med. Måste höras ända till kina. Men jag orkar inte gå upp, och jag var skit sur för att klockan bara var 12. Men jag somnade om, till klockan ringde. yeeeey! Och nu såhär i efterhand, trodde jag att det var brevbäraren, men nu med inte lika trötta ögon och öron så kommer jag ihåg att det var massa fotsteg som sprang i korridoren efter att dörrklockan ringt. BUSRINGA PÅ KLOCKAN, Tack för den..... haha
 
 
Men på skärholmen har jag varit iaf, med sofie ♥ Vi stod i en affär i över 1 timme för att välja vad vi ska vara utklädda till i helgen. Vi kom fram till det efter mycket vånda, och nu är vi skit nöjda. (ni får se efter helgen;)) Jessika kommer på fredag, sen är det fler brudar som ska "spöka" ut sig. På lördag åker Sofie, tessan och jag till Tumba/södertälje och ska festa med jessika&Melanie. BARA MASSA JÄVLA BRA BRUDAR HELA HELGEN!!! :D GE OSS HELG DÅÅÅÅÅÅ!
 
puss, sandrisen
Till top