Sandra Lindholm

Innebandytjejen

Min vardag Permalink0
hej tisdag.

Idag känns dagen bra. igår blev det inte så mycket spring på innebandyn så det riktiga testet blir idag.
Klarar jag inte av att köra en maxlöpning så är det vila hela veckan ut och stretcha ännu mer plus en voltarenkur.
Jag har lovat mig själv att säga ifrån tidigt om något känns fel med kroppen, så inget mer händer.
Ni vet ju hur jag är.... Så det blir ännu mer tumhållande idag tack.
Önskar verkligen att det funkar, jag vill spela innebandy nu. Jag vill springa smärtfritt. kom igeeeeen.
 
Annars då. Händer det inget speciellt va, längtar till helgen som varje vecka. MASSA INNEBANDY! :)
Och i veckan händer typ ingenting, haha, träning som vanligt. Men det blir nog lite hockey också.
Ja, jag har valt att prioritera innebandyn, för där är min familj och mina vänner. Sen har jag hög prio på bella♥
så det blir väl dem grejerna, som jag älskar, hihi.
 
puss, sandrisen
 
 
Till top