Sandra Lindholm

torsdaaaag

Min vardag Permalink0
Inatt kunde jag inte sova, somnade vid 3-tiden så jag hoppade träning och allt duktigt idag. Har sprungit massor med ärenden på stan så jag har inte varit sysslolös direkt. Har massor kvar att göra inför helgen. Det är matcher, brudhäng, äventyr och övernattning. Ja, fullrulle. Hinner fixa en del på lördag innan det girlsen kommer till mig, men packa, fixa mat och diska/städa får jag göra ikväll/inatt när jag kommer hem, haha. Det här ska jag nog lösa. ;)är stålkvinnan själv idag.
 
Igår frågade människor vad jag går på egentligen, haha. Och jag känner ltie så idag också, är lycklig fast ändå inte. Svårt att förklara, men jag mår ju bra, fast ändå inte eftersom att innebandyn är sån stor del av mig, skit samma. Jag är glad, och det är jag jävligt glad för. HAHAHAH! orkar inte,... Beställt mat med jobbet idag, smaskens. Hungrig tjej. se yah!
 
puss, sandrisen
 
 
Till top