Sandra Lindholm

bättre och bättre dag för dag

Min vardag Permalink0
Körde dubbelpass igår. En löpptur när jag vaknade som planerat och sedan bodyattack. Löppturen gick sådär då jag kände av i mina ben, och bodyattaacken var något nytt. Väldigt roligt med kordinationsträning och styrka. Var ju studs och på tårna hela passet och jag har inte vågat mig på det tidigare med tanke på knät. Det gick bra, men skulle nog gå ännu bättre om jag inte hade känning i ljumksarna och höfterna. Men det kommer jag definitivt att köra igen. älskar instruktören, så det ger en bara mer energi.
 
Idag är det fystester med laget, så vi får se hur det går. förhoppningsvis har jag förbättrat mig sen sist, men det har ju varit lite knas ändå med sjukdomar och träning för min del. Men jag känner mig starkare för varje vecka nu så jag hoppas det påvisar något gott i resultaten. Håll tummarna iaf :)

puss, sandrisen
Till top