Sandra Lindholm

Gått in i väggen

Min vardag Permalink0
Jahapp. Tråkigt men sant. Jag hamnar på läktaren på fredag, seriepremiären och grejer. Fan den är så speciell den där dagen och så får jag inte ens beträda plan :(
Men jag får väl lyda alla och låta kroppen tala och få det bästa. Den har gått in i väggen, jag har tränat och slitit ut den till max. Jag tränar mer, jag pumpar alltid 100% i det jag gör, och jag är fortfarande tung och då tar det väl stopp någongång antar jag. Synd att det ska vara nu så nära inpå seriestart. Men det känns bättre varje dag, men det är ju trotsallt en hel serie kvar! Kämpar förtillfället att ta mig ur sängen då jag är stel och kall, men det blir bättre med tiden. Mot ljusare tider ;)

Surt som det är, så får jag ändå se matchen för jag har inte blivit blind. Så jag får vara med om stämningen och peppa från läktaren. Får kämpa vidare när kroppen säger att det är okej igen. Och ja, jag ska börja lyssna på den. Jag är bara 22. Tack till alla som orkar lyssna och bryr sig. Kramar! <3

Puss, sandrisen
Till top