Sandra Lindholm

puss till helgen

Min vardag Permalink0
kära fredag. som jag älskar dig. va hos mig föralltid.
 
Sista dagen inför helg och jag har kommit igång smått med träningen, men innebandyn gick inte så jävla bra igår. Så det får bli vila i helgen igen, så satans jävla surt...... Mend et får ta den tid det tar. Ska fan inte stressa något.
 
 
Men annars då, det är ju match imorgon och jag kommer befinna mig i wasa hursomhelst och heja fram mitt älskade telge. Hoppas så in åt helvete på seger mot huddinge, 15:00, be there :) efter det kommer det fin fina brudar hem till mig och vi ska partaja lite. Frida är ju hemma i Sverige så jag ville gå ut med henne och nu har jag styrt lite mer så det blir suveränt med utgång. woho. 
Söndag blir det heldag med Bella då vi ska åka och shoppa, med inriktning på sportkläder. men det kommer bli en hel del annat om ajg känner oss rätt :) 
 
 
 så puss på min helg, kommer bli bra(hade blivit bäst om jag kunnat spela!) med världens bästa människor. Mat och idol hos familjen när jag slutar jobba, 18:40.... Enormt lång tid, men älskar jobbet ju! :)
puss, sandrisen
 
 
 
Till top