Sandra Lindholm

smysckesparty

Min vardag Permalink0
åh. inatt har jag sovit som en prinsessa. Har inte vaknat en enda gång och somnade direkt när jag la mig i sängen, drömmen mot vad det blev häromnatten då jag bara vred mig i smärtor. Så himla underbart, men då kommer det konstiga? hur kan jag vara så trött ändå? Haha, det skiter jag i. För det är en bra dag, smärtan i kroppen har avtagit lite, jag har fått sova, fick min bästis-dos igår, tillsammans med lite onyttigheter och tacos. Det finaste nu vore att jag fick träna och kunde göra det fullt ut, får se imorgon hur det känns. Men det går framåt iaf :)
 
 
Ikväll ska jag på smyckesparty hos min moster. Det bjuds på ost och kex med vin, men jag får väl hålla mig till vatten. Ska bli skönt att ha lite tjejkväll med kusin/systrar/damer och säkerligen andra trevliga damer. Lite break från vanliga vardagen, men ska nog ta mig en powernap innan 18 då det börjar, hehe
 
puss, sandrsisen
Till top