Sandra Lindholm

Sprungit igen, får se i slutet av veckan

Min vardag Permalink0
Mjukstart på gymmet idag med intervaller efter vila i en vecka. Men vettefan om jag kan kalla det mjukstart. Svettades som en gris och slet som ett djur. 7 st 70*20, 5 minuter vila, 7 st 45*15, 5 minuter vila, 7 st 15*15. Baaaaaaah. Haha, slog nivårekord, har aldrig sprungit på den nivån på maskinen. Så det känns ju jävligt bra att panga dit lite sådär fint. eller ja, det som var bra var ju att jag kunde springa överhuvudtaget för det kunde jag inte förra helgen, hehe. Så det gick ju framåt. Har inte haft ont innan, men när jag blev kall så kommer samma förjävliga känsla tillbaka. varför?????????????? jävla skit.  Men ja, jag har smörjt in mig med voltaren och stoppat in tabletter i käften samt kinestejp på röven, haha.Så vi får se om det blir bättre annars vettetusan vad jag ska göra. 
Har fått ett träningsschema för denna vecka så imorgon ska jag köra mitt benpass från PT:n. Så får se hur jag vöerlever resten av veckan för det är groteskt jobbigt. Ska få med mig bella, hahaha. Hoppas hon inte kan gå på 1 vecka ;)
 
puss, sandrisen
Till top