Sandra Lindholm

tja tja bloggen

Min vardag Permalink0
Fortfarande frustrerad över att behöva ha ont. ett sista försök idag annars får jag uppsöka läkare. nu har kroppen fått vila, jag är så otroligt rastlös för träna är det enda jag vill göra. Men kan inte utföra det jag vill till fullo, så det suger röövpung. Men hjärta och hjärna mår bra, och det är väl kanske det som räknas ändå :)
 
Förmiddagsvecka på jobbet, betyder att jag får åka till södertälje och träffa girlsen iaf. Upp tidigt, men annars är det skönt då man kan ha ett såkallat riktigt liv. Det existerar inte under kvällsveckorna. Tur jag har jennifer, men synd att Eve går tvärtemot :( Annars händer väl inget speciellt, spelledigt i helgen och jag har knappt några planer sköööönt. men ska försöka kolla på lite matcher, haha idrott är mitt liv jag vet. Hoppas min framtida man är lika instresserad av det som jag, annars kan det bli jobbigt. Då jag helst är i en idrottshall på min lediga tid,haha jaja, hörs :9
 
puss, sandrisen
Till top