Sandra Lindholm

fortsatt krasslig

Min vardag Permalink0
Godmorgon måndag, jag har inte saknat dig för fem öre. Usch usch usch, tycker att jag kom i säng hyffsat tidigt ändå då jag somnade innan 22, men ack vad det inte har någon betydelse vid den här tidpunkten på dygnet. man är som en zombie iaf.
 
Efter att inte ha tränat förra veckan då jag känt mig dålig, så försökte jag vända på det och hitta motivationen. Men ja, då vaknade jag upp emd täppt näsa och korvlig hals. Alltså skjut mig snälla. Jag orkar inte. låt mig bli riktigt sjuk så att skiten går ur mig eller så slutar du nu förkylning att förfölja mig. Har inte alls tid för dig. Planen var alltså att springa idag, men ja, jag tror jag får dumpa den direkt.... Vi får se.
 
Förmiddagsvecka denna vecka. Möte och sånt med innebandyn imorgon och på torsdag är det innebandyträning, det längtar jag till. wiiiiiiie! Ha en bra start på veckan ni som läser.
 
puss, sandrisen
Till top