Sandra Lindholm

info om helgen bara

Min vardag Permalink0
Måndag måndag måndag. Som sagt veckorna bara springer iväg och nu är jag inne på sista fm-veckan innan det är dags för nattperioden. Skönt fast oskönt. Innebandy, och sånt hinns med, men inte så mycket människor ;) hahaha.
 
Helgen var rätt lugn ändå. Fredagen åt jag med föräldrarna efter jobbet. Känns så tomt utan jennifer nu, men vi klarar oss! :) 
Lördag var jag på fotboll med pappa, skjutsade ut föräldrarna på kräftskiva och åkte sedan på egen kräftskiva hemma hos bella&marcus på deras nya gård. Otroligt trevlig och god tillställning med 4-kamp, mat, dansa och loka för min del ;) haha.
Söndagen åt vi stor frukost hemma hos föräldrarna och sen var vi ute till mormor och morfar och hälsade på. Efter det var vi en halvlek på damfotboll och svängde förbi Jennie, Niclas, Julia och Sally och hängde en stund :D Sen blev det toast och film.

Tungt att gå upp idag och idag börjar dieten. Haha, mitt nya liv liksom. Spännande ;)
puss, sandrisen
Till top