Sandra Lindholm

status

Min vardag Permalink0
Hej hallå v. 33 måndag!
 
Det var ingen kanonstart jag fick efter semestern då jag vaknar upp halvt sjuk. Bubblar i öronen samt lock, ont i halsen, snoret rinner och jag har huvudvärk. Så idag krigar jag mig igenom dagen för inte fan kan jag sjukskriva mig första dagen med ny chef och allt. nej nej.... 
 
Så det var planerat att fixa matlådor, hämta linser, köpa matlådor, åka till åker. Men jag gjorde inte ett skit. Var helt slut och nu efter 3 timmar är det ännu värre. haha, kaos alltså. Tänkte dock att jag ska försöka kämpa mig genom första dagen på jobbet efter semestern, men vi får se alltså om det inte blir bättre under veckan. Eftermiddag är det som gäller på jobbet iaf och jag är på mitt vanliga skift så att säga. Inga innebandyträningar och det suger, men hade ändå inte kunnat träna i det skicket jag mår. Så håll tummarna för att det blir bättre imorgon :)
 
puss, sandrisen
Till top