Sandra Lindholm

Juldagen

Min vardag Permalink0
Juldagen var riktigt bra den med. Efter en morgon med tvätt och packning så åkte jag till Södertälje och gav Jesper fler julklappar :) han blev nöjd(hoppas jag) då han fick en byrå/nattduksbord och en kokbok som bo redan letat recept i och ska laga. Eftermiddag fortsatte i nervositet för mig, jag skulle träffa resten av hans kompisgäng. Mm det gick bra och dem kom hit till Jesper och vi drack lite och spelade spel innan vi begav oss ner till stan.


Såååååååå snygggggggg!!!!!!

Till ceasars gick vi ett sällskap på 10 personer. En av hans kompisar fyllde 26 år. Jag åt kycklingfilé med potatis och tsatsiki, muuuuums! Vad gott det var :) sen tog vi en sväng på stan. Medan de andra var kvar så gick jg och Jesper hem och var i säng redan vid 12-slaget. SÅ SKÖNT :D dagen efter spenderades i soffan, heeeeela dagen. Behövdes ;)

Puss, sandrisen

Till top