Sandra Lindholm

torsdag

Min vardag Permalink0
torsdag och tidig uppgång för att besikta bilen. FELFRIIIII! :D Nytvättad är han också då min snälla far var så himla snäll och åkte upp till OK så dem fick tvätta den. Vilken man det där, hjälper sin dotter i nöd. Haha, okej i riktigt nöd var jag väl inte. Men skitig som fan var bilen ;)
 Sen åkte jag iaf hem, diskade ochs softade i soffan med hannah montana på tv. Jamenvisst, är på säsong 1 avsnitt.20. Shit vad pin, shit shit vad pin. Nej, jag är ju inte så gammal så jag tittar på vad fan jag vill, så det sååå. I don´t care, i love it! Lite sådära vaaaa.
 Jobbelijobb sen, men inte allt för länge då det är em´s-torsdag vilket innebär innebandyyyyyyy. Så det ska jag fara på senare, längtar!!!! Sen är det fredag och helg som ajg längtar till ännu meeeeeer. karlstad på lördag sen får vi se vad som händer.
 
puss, sandrisen
Till top