Sandra Lindholm

bebissnack

Min vardag Permalink0
Gud vad dagarna går fort. Vet inte om jag har roligt, men fort som fan går det. Men jo, haa det har jag, jag ska inte vara sån ;) Så snart är det hemfärd och då ska jag handla torkarblad och kycklingfileer. Bilen är äntligen fixad, tack tack tack :) Så nu får jag åka min egna igen. Stora fina bilen, haha. Men idag är det baota sen träning(för mig!) så jag hinner ha en del tid hemma. Så kycklingfileer ska lagas, pretty little liars ska kollas, åka på träning och sen är det läggdags. Se så fort allt går. Snart fyller jag 24(ja, jag fyller 23 år i februari men om tiden går så fort så är jag snart 24....) 
Hahahahaha, fick frågan idag om det inte var dags att skaffa barn snart. Jag, skaffa barn, med mig själv då eller? nej, det ska man vara 2 för och det får vänta några år ändå. Än är jag inte där, men någongång. Små skruttisar! :) Får nöja mig med bebisar i släkten!
 
det sägs ju att man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins. så jag letar vidare på mitt sätt ;)
 
pusssandrisen
Till top