Sandra Lindholm

lista

Min vardag Permalink0
1. Vad/vem fick dig att skratta idag? Lucas
2 Vad gjorde du 8.00 imorse? Låg i sängen och väntade på att alarmet skulle ringa
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Åt mat 
4. Vad hände 1993? Lillesyster jennifer föddes
6. Tre ord varför du sist spydde? Jag var bakis
7. Vilken färg är din hårborste? Svart
8. Vad köpte du sist? Bensin
9. Vad fick du senast i present? Massa olika julklappar
10. Vilken färg är din dörr? brun
11. Var förvarar du dina pengar? Plånboken
12. Hur var vädret igår? haha, jag kommer inte ihåg
13. Var kramades du sist? I en bil
14. Vad ser du fram emot? Att få spela innebandy igen
15. Vad är 15? en siffra
16. Vilken skostorlek har du? 37-38
17. Vill du klippa dig? nejtack, har inge hår kvar
18. Är du över 25? nej ni
19. Pratar du mycket? jag tror det
20. Kollar du på O.C.? nej
21. Har ditt namn ett "x" i det? nej?
22. Känner du någon som heter Steve? nej
23. Hittar du på egna ord? hahaha, ja det bästa som finns
25. Är du en typiskt svartsjuk person? beror på
26. Vad har du för mobil? iphone 5
27. Vem ringde dig sist? mamma
28. Biter du på naglarna? nej usch
29. Har du lockigt hår? spikrakt
30. Vilken konsert ska du på härnäst? summerburst :D
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? ingen kommentar
32. Hur många gånger har du svurit idag? x-antal gånger.....
33. Vilket ord säger du ofta? precis
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nej
35. Ska du jobba imorgon? ja
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? systrarna
37. Vad borde du göra nu? åka hem och lägga mig vore fint.
38. Har du något smeknamn? ja, sandrisen, sandruska.
39. Sover du mycket? ja beroende på vecka
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? frost, he he
41. Vad ska du göra på lördag? kolla på innebandy
42. När var du ute sist? i lördags på berget
43. Har du gråtit idag? nej
44. Är du en glad person? ja!
45. Har du roligt nu? nej
46. Vad äter du helst? tacos :)
47. Vem var du med sist? arbetskollegorna
48. Vad heter din mamma? Yvette <3
49. Vad är hela ditt namn? Sandra Maria Lindholm
50. Tycker du om någon just nu? jag vill svara nej
Till top