Sandra Lindholm

Påväg tillbaka

Min vardag Permalink0
 
Nu blir det mycket innebandysnack här, eller mera än vanligt. För nu börjar det flyta. pungade in min 2:a fulla innebandyträning igår. Och idag är jag bara lite stel men ingen smärta alls. ni förstår nog inte vilken lycka det är. Jag har haft all tid i världen till allt, men jag har bara velat spela innebandy. Så nu drunknar jag i det igen. :D
 
Jag har inte mått sådär jätte bra på sistonde, och den största orsaken har varit innebandyn. Men jag känner att jag börjar klättra uppåt och det är så skönt. Innebandy har oftast varit mitt liv och det är det jag har pysslat med och knappt haft tid till annat. Men nu vet jag hur jag ska prioritera för framtiden och inte stänga allt ute. Så hej humör uppåt. Alla knasiga bitar är inte på plats än då hjärtat är någonstans och hjärnan tänker på annat. Men nu funkar ju kroppen hyffsat så kan nog bara bli bättre :) Så sandra är påväg tillbaka till gamla sandra.
 
ha en fin fredag! :)
puss, sandrisen
Till top