Sandra Lindholm

si och så

Min vardag Permalink0
1. Bästa frukosten?
Nybakat bröd med ost.

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig mer dricka vin. Dricker det inte ens nu!

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart tack

4. Bästa uppfinningen?
oj, vad svår. Telefonen?

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Att våga säga ifrån, jag är för snäll många gånger....

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Meija och Theodor

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Vart sjutton ligger det? Men varför inte, hahaha

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Paris eller göteborg

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer TV om jag måste välja

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Jag förlorar i allt.....

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
dagisfröken

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
En fetare dagcreme med högt SPF.

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Kenza, fitspooration är dem jag följer dagligen.

14. Vem känner dig bäst och varför?
MIna systrar, för att dem är mina systrar.

15. Vad står på din shoppinglista till våren?
Ett par till air max :)

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Sängen

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Bli hel och kry från innebandyskador

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Tjock, rik och lycklig?! ;)

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Åh herregud, finns det annat än innebandy?

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Våga mer. Våga lyssna på dig själv och vad ditt hjärta vill.

21. Kakor, chips eller godis?
Godis såklart!

22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Fulaste är hora, det är en fruktansvärt ord och används alldeles för ofta i fel sammanhang. Finaste ordet är älskar. :)
Till top