Sandra Lindholm

Body jam igen

Min vardag Permalink0
Hejsan svejsan! Nu är det redan onsdag och halva veckan har snart gått av veckan. Nedräkning till semester, på fredagsmorgon smäller det!! :D 

Men tisdagen min bestod utav en morgon som startade med äggröra och fruktsallad framför tvn klockan 15 ungefär. Vet att det låter helt galet men jag jobbar ju natt nu. Samtidigt så lyckades jag få till en tvätt. Sen var jag tvungen att göra ärenden på stan i form av presentinköp då min kusin Robin fyllde 24 år den 7 juli. Så grattis till honom! 

18 hade jag bokat in mig på ett body jam pass på gymmet som jag testade förra veckan. Där var jag och körde järnet idag igen. SÅ JÄKLA KUL TRÄNING! Men nu trappar jag faktiskt upp för nästa vecka är sista veckan innan innebandyn drar igång och det mina vänner har jag väntat på :D :D efter gymmet svängde jag iaf förbi Robin för fika och träffa släkten innan jag duschade och landade i soffan innan jobb! 
Frågor på det? Haha ;)

Puss, sandrisen


Till top