Sandra Lindholm

Effektivt

Min vardag Permalink0
Onsdagen sov jag lika halvt dåligt som dagen innan. Vid 10 vaknade jag och drog av mig täcket, vid 12 vaknade jag och öppnade balkongdörren, vid 13 vaknade jag och tänkte fan, men somnade om till 14. Tyvärr 1 timme tidigare än beräknat men det gjorde så att jag hann med 45 oplanerade crosstrainer minuter. Inte illa pinkat! Så en klapp på axeln till mig!


Sen fick kah dock otroligt bråttom och jag eftersvettades som en gris när jag sen satt på Linskontroll. Synen har blivit sämre och jag fick höja styrkan 2 snäpp på varje öga. Så nya linser och nya glasögon är beställda!

Begav mig sedan hem till Lisa och Simon där jag blev bjuden på tacos och en allmänt trevlig eftermiddag. Vi åt, pratade och skrattade. Myste även med Asta som är deras mops till hund. 
Mysig och effektiv dag som slutade med 1 timme sömn i soffan innan jobbet kallad! 

Puss, sandrisen
Till top