Sandra Lindholm

heja mig...

Min vardag Permalink0
Min måndag startade på allra bästa sätt med en morgonpuss av min fina innan han åkte till jobbet. Själv låg jag kvar länge länge då jag var ledig från nattjobb mellan söndag och måndag. så otroligt skönt!!!!! Så jag vaknade väl vid 10-tiden och åt frukost i lugn och ro framför tvn. Känns hemskt att säga det men det var rätt skönt att det regnade idag för omväxlingensskull...
 Åkte hem från södertälje och åkte hem till villan. Där höll jag pappa sällskap en bra stund. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Känns bra att han är på bättringsvägen, men det dröjer ett tag till innan han är helt 100 efter komplikationer.
Sen lämnade jag honom för att åka ut och storhandla. Över 1100 kronor handlade jag för, så nu ska jag väl klara mig ett bra tag framöver ;) hehe. Men det hände något konstigt när jag lämnade kassan. Började kallsvettas och kände hur jag började skaka och fick känslan av att jag skulle svimma. Jätte läskigt. Så jag försökte skynda mig hem, och väl hemma slängde jag av mig alla kläder, fick i mig lite mat och sen somnade jag.... Vaknade upp och mådde fruktansvärt illa.  Har varit lite skakis under kvällen men har ändå tagit mig till jobbet och här är jag nu.
 
Så jag hoppas denna natt går smärtfritt och snabbt även fast jag har rejält ont i magen nu..... heja mig.
puss, sandrisen
Till top