Sandra Lindholm

monday morning

Min vardag Permalink0
Måndag. 
idag är sista veckan för gemensam sommarfys med laget. tråkigt, för det är så mycket skönare att träna med laget. Ensam är inte stark i dem lägena tamefan. Haha. Men denna vecka så tränar vi måndag, tisdag, onsdag. ingen vila alltså. Raketstartar med multibanan idag så vi får väl se hur resten av veckan funkar. Benen liksom, haha. Det går nog med lite vilja.
 
Så hem ska jag. Äta, men har inget att äta. Måste laga mat, men när fan ska jag hinna det? hahaha.- jaja, mat ska jag få i mig iaf, och sen är det träning från 18. Hoppas på gos efter det. Hoppas måndagen är över snabbt, jag är trött. men så jävla värt det ;) 4-DAGARS VECKA!(för andra veckan i rad, hehe.)  Fet jävla nedräkning till semestern också, HALELUJAH!
 
puss, sandrisen
Till top