Sandra Lindholm

torsdagen 25 juni

Min vardag Permalink0
Hej hallå! 
 
Veckan har gått jätte fort tills dem här 3 längsta timmarna i mitt liv typ. jag är så otroligt trött då jag har sovit lite för några timmar de senaste dagarna och det har idag speglats. Kan iof också vara för att jag sprungit mer än vad jag gjort på flera flera år. 10 km igår och idag har jag sprungit 6 gånger 400 meter. Sammanlagt blev det 4 km. där jag gick 100 meter som aktiv vila. MAMAAAAA, var trött jag och de två sista varven bestämde jag mig för att springa om 2 andra tjejer som sprang. Vet inte var kraften kom ifrån men det gick ;) Synd att eves ben inte pallar. 2 dagar irad har hon varit tvungen att avbryta. stackarn ♥
 
Imorgon är det äntligen fredag. Ska komma senare till jobbet då jag måste agera taxi till pappa och sen på kvällen ska jag stanna i södertälje för att äta middag med Emma på barolo. Så mysigt. Men först ska jag klara av de sista timmarna av torsdagen. Räksallad, celsius och cola ska nog fixa det. :)
 
puss, sandrisen
Till top