Sandra Lindholm

träning

Min vardag Permalink0
I måndags körde vi multibanan med herrarna. tufft varv där man kör baklängesvarvet i uppförsbacke. Tufft som fan och jag har aldrig klarat det 3 gånger någonsin tidigare. var inställd på att inte klara det, men jag gjorde det. Det gick inte jätte fort, men jag joggade hela tiden. Och jag fick med mig Eve och Elin att också göra det. :) så starkt av oss!
 
Tisdagens träning bestod av 6 gånger 300 meter, promenad till kusens backes utegym. Där blev det lite fys också. Snabb och effektiv träning.
 
Fick veta i måndags att mitt knä(korsband) är instabilt igen. Så massa rehab då... Var inte så jätte nöjd, eller jag var rättare sagt otroligt ledsen. Men det här ska jag nog kunna fixa. Känner oftast ingenting när jag springer, det kommer efter. Sista träningen med laget ikväll och sen ska vi köra på egen hand. Jag har fått sådan annan energi av alla, så nu fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tur jag har mina systrar också, och cissi i stan. Dags att höja tempot lite va, och sluta vara en heffaklump.... MM!
 
puss, sandrisen
Till top