Sandra Lindholm

shbam

Min vardag Permalink0
Hej alla gullisar! Snart är det fredag, och hur underbart är inte det? :) Glöm inte bort att rocka sockorna i helge sverige. Så sätt på er olika strumpor för bövelen för att visa att det är bra att vara annorlunda. Jag har tagit med mig till jobbet idag två olika strumpor, båda är med hjärtan på men i olika färger. Superduper juuu!

Annars så har dagen bestått av att sitta nere vid vattnet och lyssna på musik, handla och testat på shbam för första gångeen då. Det var faktiskt riktigt roligt, jag älskar ju att dansa. Var väldigt skeptiskt till det innan men tur som jag har så har jag taktkänsla och kom in i det ganska snabbt. Så det ska jag absolut testa igen. rekommenderar det starkt, så där var jag med bella och jonna!
 
Åkte hem och la mig på soffan en stund innan det var dags för jobb vilket jag är på nu. Hoppas alla sover gott.
puss, sandrisen
Till top