Sandra Lindholm

5 km, check!

Min vardag Permalink0
Tisdag är snart över alltså och onsdagen ska ta vid. Tisdagen var seg. Vaknade och smsade lite 1 timma och somnade sen om till klockan skulle ringa. Men äsch, hade inge krav på mig att gå upp så jag ställde om klockan igen. Hehe, så jävla nice! Men upp kom jag, och frukost fick jag innan jag åkte till mamma&pappa för lite häng innan träning.
 
Träningen ute i tveta. Det regnade, usch. Så det blev inget milspår, det blev 7 km. Eller ja 5 km för mig. Och vet ni vad? Ännu en milstolpe är nådd, för jag klarade det. Och jag sprang hela tiden. Jag är faktiskt stolt över mig själv. Det har liksom inte hänt på flera flera år. Sen att tiden inte är så där på tok bra, så gör det inget. Det kan förbättras, och nu vet jag att jag klarar av det iaf. wiiiiie! Ja, onsdag är träningsfritt med laget, men ska träna pöå egen hand. Mer om det imorgon. Nu vill jag ha fredag och helg.
 
puss, sandrisen
Till top