Sandra Lindholm

fuck you

Min vardag Permalink0
FY FAN säger jag bara. När jag kom hem imorse(torsdag morgon), så antog jag ju att jag skulle få sova ostört då lapparna som hängde uppe i huset endast innefattade datum 4-6 maj med störning och buller....... Somnar gott och väldigt fort när jag kommer hem vid kvart över 7 tiden. Vaknar 1 gång vid 8, och sen vaknar jag 09:30 av att det bullrar och borras satan. Då blev jag nästan gråtfärdig.... Jag åkte alltså hem till mamma och pappa och la mig för att jag annars inte skulle få sova en blund. Sov allmänt dålig då jag vaknade flera gånger även fast jag var hos dem. Huvudvärken var total när jag vaknade upp av ett mysigt sms vid 15.00..... Så huvudvärken följde med mig i flera timmar tills jag somnade 1 timme på soffan innan hockeyn startad. vaknade upp som en ny människa. och har varit taggad på att jobba. Pigg som tusan och känner att det snart är en helg. En bra kommande helg! Blir till att somna hemma hos mamma&pappa även imorgon fredag, då dem satt upp en ny lapp i huset att bullar kommer vara mellan 4-8 maj, FUCK YOU. ursäkta språket, men otroligt irriterande..... 
 
Jaja, fredag snart. Lycklig tjej!

puss, sandrisen
Till top