Sandra Lindholm

GRATTIS MIN ÄLSKADE VÄN!

Min vardag Permalink0
Idag är ingen vanlig dag. Det är en dag då min bästa vän föddes för 23 år sen. Äntligen är hon lika gammal och gaggig som mig igen. En person som är i en klass för sig där jag får vara mig själv i alla mina bästa och sämsta dar. Hon har stått ut i flera år och jag hoppas att vi kan skrämma skiten ur folk som bästis-spöken när den tiden är inne. 
 Vi kan göra allt tillsammans. Träna, skratta, festa, tönta oss, skoja eller bara vara nära och tysta. En otrolig trygghet, en stöttepelare och en förebild. Det kan tyvärr gå dagar och veckor då vi inte hörs. Men vi vet alltid var vi har varandra och allt är som vanligt. Vi är starka i oss, vårt "förhållande". Tack för att du är du Isabella Häll, du är en stjärna ♥ Grattis på födelsedagen!
 
 
puss, sandrisen
 
 
 
Till top