Sandra Lindholm

LÖÖÖÖRDAG!

Min vardag Permalink0
 
Lördag startar tidigt. 8.00 är det en rejäl frukost. För 10.00 ska jag vara i vackstanäs för att utföra fystester med laget. Säkert beeptest, armhävningar, spänst osv osv osv... GAAAAH, så jag behvöer vara väl förberedd matmässigt. Kommer inte ha de bästa resultaten i den formen jag är. men ni allesammans vet ju att jag jobbar på det iaf :) Senare efter denna stund så är det lunch tillsammans med mitt älskade Telge ♥
 
Efter det blir jag kvar i södertälje för på kvällen ska jag och massa snygga brudar ut i södertälje på säsongsavslutningen på berget. har sett framemot det så länge och nu är det äntligen dags. yeeeeah! Så alkohol, mat, musik, skratt, dans, jaaaa allt :D Sen blir det inte allt för mycket som händer dagen efter, jag ska mysa hela dagen tills det är morsdag firande. :)
 
puss, sandrisen
 

 
 
 
 
Till top