Sandra Lindholm

min torsdag

Min vardag Permalink0
hej tooooooorsdag! 
 
tjoho. Idag har dagen till jobbet gått jätte fort. 8.45 klev jag upp ur sängen. Åt frullebulle och sen for jag till mamma och pappa. Där klippte jag gräsmattan som är enorm känns det som. Men med bra musik, riktigt bra väder så traskade jag på i ett bra tempo. Benen känns oerhört bra mot vad jag hade förväntat mig. Det är lite tungt när jag ska sätta mig och ställa mig men annars känns det knappt att jag har tränat ben. Sen tvättade jag även bilen med experthjälp. Åkte hem till min lilla lya för att duscha och packa lådor och svängde sedan förbi prinsen innan jag återigen var hos föräldrarna för nachotallrik. MUMS!
 
Jobb jobb jobb. Men ska sluta tidigare så ska väl inte alls klaga. IMORGOON ÄR DET FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puss, sandrisen
Till top