Sandra Lindholm

summa summering

Min vardag Permalink0
Åh, så. det känns som att det är måndag, fast halva veckan redan har gått. helgen har varit jätte lång och jätte skön med vänner och familj. och jag skulle gärna ha helg flera dagar i veckan, vilken lyx och vad livet skulle bli mycket roligare då.
 
 
Igår jobbade jag ju dagtid med hela linjen så nu är första natten. Gick sådär att ställa om och jag vaknade av borrande i betongväggen. Lät som att jag skulle få besök vilken sekund som helst till sängen. Så när jag kommer hem onsdag morgon så ska jag sova hos mamma&pappa för att få sömn. Borrandet pågår som tur bara 4-6 maj så jag ska väl slippa det resterande dagar sen. 3 veckor och sen ner på fel skift, inte sådär jätte kul. Men that´s the fucking life........
 
puss, sandrisen
Till top