Sandra Lindholm

äntligen över

Min vardag Permalink0
Sista natten på denna 3-veckors period av nattjobb. äntligen! Den här perioden har jag bott hos jesper och stackars honom. Jag är inte rolig, eller jag kan inte vara det. har sovit mest, när vi inte har tränat eller lagat mat tillsammans. Natten har tagit fruktansvärt hårt på mig dessa 3 veckor och jag har haft svårt att sova ut de timmar jag egentligen behövt. Det är tur han är förstående och han har påminnt mig om att sova middag. Vilken hjälte han är ♥ Men nu ska det bli andra bullar. Vi startar med en kanonhelg och sen är det nedräkning till julafton. :D
 
Ja, det har alltså inte hänt något speciellt idag förutom matlagning och att jag somnade i soffan, kul tjej. Men när jag slutar idag så ska jag åka och hämta mamma så ska vi åka förbi zinnia för att kanske hitta lite fina inredningsprylar :) Black friday ju. Sen ska jag sova några få timmar för att vända på dygnet, vi hörs!
 
puss, sandrisen
Till top