Sandra Lindholm

Fredag-lördag

Min vardag Permalink0
Fredagen bestod av hemgång på morgonen för 4 timmars sömn. Sen fixade jag hemma för packning och mat. Sen åkte jag förbi pappa och han åkte med mig för att hjälpa till och sätta på vinterdäcken 2 nya också, pengar bara flyger iväg på däckjävlar! Haha, men jag vill ju åka säkert :) efter det åkte jag till Södertälje så jag och Jesper skulle iväg till hans vänner. Vi åt tacos, spelade kort och kollade på idol. Det var jätte trevligt och vi somnade gott när vi kom hem :D

Lördagen vaknade vi upp och låg i sängen och soffan jääääätte länge. Sen skulle han spela match som dem vann med 20-4, hahaha. Jesper gjorde 2 mål och ett ASS, wiho. Åkte direkt från matchen till Västerås för att umgås med Jennifer. Hon gjorde god mat, vi kollade på fotboll och jg fick sova länge! :)
Puss, sandrisen
Till top