Sandra Lindholm

ge mig helg igen

Min vardag Permalink0
Fredag: Sov 5 timmar, och var sen rätt sliten hela dagen. Piffade till mig för att åka iväg och fira Carina på födelsedagen. Där bjöds det på asgod tacopaj, paj, tårta. Vi yngre generationen spelade chicago där vinsten stannade inom familjen och jag vann sista, tjoho ;) Tittade på serier när jag kom hem och somnade väl kanske runt 01:30.
 
Lördag: Upp tidigt för att åka till södertälje. Första var det fika hos Matte med familj, så trevliga,alltid lika kul! :D Sen åkte mamma och jag ner på stan och shoppade. Jag hittade 3 par leggings, en tröja och ett par vantar. Vi avslutade shoppingen med lunch på nancys och sen handlade vi och svängde förbi hos jesper innan det var dags för match i västergård för herrarna. Vi stack precis när sudden skulle börja. Mamma hem till strängnäs för ytterliggare en match och jag till jesper för att ha maten redo tills han kom hem, hemamfru ;) hehe. Sen mös vi i soffan framför så mycket bättre och somnade gott.
 
Söndag: Jag fick sova länge. Sen åkte vi och handlade. När vi kom hem var jesper sugen på att gymma och itne jag. Så han stack dit och jag städade lägenheten. Ja, hemmafru ;) hahahahaha. Sen lagade han massa mat för hela veckan, så han är mycket duktig han också :) min älskade! Filmer framför tvn fick avsluta helgen.
 
Måndag: Vaknade alldeles för tidigt och låg kvar i sängen och tittade på datorn. Sen rörde jag mig mot gymmet men fick sån jävla håll och höll på att spy så endast 20 minuter promenerade jag. Hem och bara glida innan älsklingen kom hem. Mat ochs en gym, BEN! MAMAMA MIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. har redan ont, varför utsätter jag mig för detta igen?!?!?!?!? :( hahahahaha.
 
vill ha helg.
puss, sandrisen  
Till top