Sandra Lindholm

hundvalpshelg <3

Min vardag Permalink0
Fredag blev inte alls många timmar sömn. Den var hemsk faktiskt även fat jag fick umgås med med älskade familj. Jag var som ett monster och det är inte ens värt att nämna.
 
Lördagen var däremot roligare för 9.00 var vi i tullinge och skulle hämta hem mamma och pappas valp. ÄNTLIGEN FICK ELLIE KOMMA HEM!!! Hon överöstet med kärlek och gos. Bilresan var lite tuff med att spy på jennifer några gånger, hahaha, roligt men stackars skruttan. Mycket nya intryck för henne. 
Sen åkte jag till södertälje och kollade på jespers match och därefter mös vi soffan.
 
söndagen sov jag bort innan vi kulle på fika hos hans mamma med släkt. trevligt trevligt och jag klarade av 2 timmar med katter, framsteg sörrenini! ;D Det var iaf jätte trevligt. Natten spenderade jag hemma hos mamma&pappa och fick alltså gosa med ellie.
 
Måndag skulle jag vara hundvakt själv men det var tur att jag inte blev det. Pappa var hemma också.Jennifers tåg blev inställt så jag var tvungen att köra henne till eskilstuna och där var det snö, 7minuters marginal hann vi med och på hemresan såg jag två bilar i diket. Usch för såna här hala tider. Sen åkte jag och köpte en klick-sak, som ska klickas när hon gör bra saker exempel sitta, ligg, vacker tass och sen ge en godis. Så jag tror att jag fått henne att kunna sitta nu :D spännande :D!!!!
gott med morot och gräsmattan är kul att vara på :D SÅ LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
puss, sandrisen
Till top