Sandra Lindholm

min dag

Min vardag Permalink0
Tisdag onsdag, ja jag säger då det. För mig är det fortfarande tisdag, men ni läser det här är det onsdag. Då sover jag som en stock och vaknar upp för onsdag när eran halva dag redan har gått. Det blir så knas.
 
Jag sov gott iaf. Strax innan 14 vaknade jag och låg i sängen ett tag. Har inte riktigt fått den grymma träningsvärken än. Flyttade bilen och när jag kom tillbaka till lägenheten städade jag undan lite disk, skar grönsaker och sen satte jag mig i soffan och väntade på jesper. När han kom hem så var vi upp på vinden och fixade med hans däck, slängde wellpapp och sen åt vi mat. 
 Tanken var att jag skulle åka och träna när han gick iväg. Men jag slog i huvudet och fick världens huvudvärk så jag somnade i 1 och en halv timme. Vaknade till när han kom hem igen. Skönt behövdes verkligen, men värken var inte helt borta än. Myste i soffan tills jag skulle jobba. och nu är det bara 2 dagar kvar till helg och 2-skift igen ;)
 
puss, sandrisen
Till top