Sandra Lindholm

söndag måndag

Min vardag Permalink0
Söndagen bestod av en lång jävla sovmorgon. Hahaha, jag somnade om och jennifer passade på att plugga. Så det gick ingen nöd på någon av oss. Sen inväntade vi bara hennes samling klockan 14. När hon lämnade mig tog jag gps:en och bilen och tog ens väng in till stan för att se vad västerås hade för utbud. Hann inte med så mycket och det var inte meningen heller, haha. När jag kom tillbaka hann jag inte vara ensam länge innan mamma och pappa kom.
16.00 var det dags för match mellan Rönnby-Linköping. Jennifer är bäst ♥ men hennes tränare verkar inte förstå det. Matchen slutade iaf lika och sen åt vi middag hos jennifer innan det var dags för hemgång till strängnäs. tanken var att vara uppe hela natten men jag somnade redan under 21-filmen så det gick inge vidare. Haha..... 
 
Men det betydde att jag fick mycket gjort idag. 3 tvättar, jag har rensat ut skit, pantat burkar, diskat, varit till kvitten, flyttat vinterdäcken, handlat frukost/mellis till jobbet, sovit på soffan, ätit, tittat på tv, varit hos läkare som inte hittade något fel på mig. Ja, jag har hunnit med mycket idag. ;) NU längtar jag tills arbetsdagen är slut så att jag får åka hem till jesper och krypa ner i hans säng för att sen vaknade och träffa honom :D
 
puss, sandrisen
Till top