Sandra Lindholm

2015-09-01

Min vardag Permalink0
Välkommen september och hösten.

Jag tror att jag är redo för att säga hej till kallare mornar, sämre väder men betydligt mycket mer mys, innebandy och härligheter. Sommaren är den bästa årstiden, men för mycket blir inte heller så roligt. En bra blandning är en bra grej. Så ja, jag är redo. Jag är redo för nya utmaningar med vikt och komma tillbaka ordentligen till innebandyn. Sen finns det ju massa andra roliga saker som kommer hända i höst och vinter, men det får vi ta när det närmar sig :)
 
Igår tränade jag innebandy för första gången på väldigt länge. Det blev inte riktigt mycket till innebandy om jag ska ärlig utan det var mer målvaktsträning. Men mål har ju saknats så att få skjuta mycket var ju kul. Några få herrspelare var där och var med på träningen också. Så idag har jag träningsvärk i rumpan, magen och låren efter att ha fått utså fys igår även. blä.
 
Haha, sover i södertälje denna vecka hos J. Så en extra timme per dag betyder en betydligt mycket piggare sandra. att ha nära till träningen är dessutom jätte skönt faktiskt ;)
 
puss, sandrisen
Till top