Sandra Lindholm

Klot

Min vardag Permalink0
Nu är snart veckan slut, slut slut.
Vi från jobbet får checka ut, ut, ut.
I helgen det händer massa kul, kul, kul.
Även fast det inte än är jul, jul, jul.
Okej, det är bara torsdag än. Men fredagar brukar springa iväg och det är inte mycket kvar av den här dagen inte... 

Jag skriver alltid om gårdagen i mina inlägg, men det är ju för att jag inte skriver på kvällen av olika skäl?! Så igår bowlade vi med laget. Bästa serie räknades som vinst och 171 vann som Elin slog till med. Herregud vad bra! Natta kom 2:a på 148 poäng och jag försvarade en prispallsplats iaf med 142 poäng. Bowla är tamefan kul alltså, fast min första serie var inte över 100 ens så det var inge kul..... Hahahaha. Men bowla måste man göra oftare, socialt umgängessätt!

Ikväll är det träning på riktigt med innebandy och andra gången för mig i Västergårdshallen. Invigning på lördag, den missar ni väl inte? ;)

Puss, sandrisen
Till top