Sandra Lindholm

fredagsaktivitet

Min vardag Permalink0
Fredag fredag fredag, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Älskar fredagar, aaah, då vet man att man får vara ledig i några dagar. Endast 60 minuter kvar. Sen beger sig några av oss till strängnäs tillsammans med några från L9 för mat och bowling. Denna gång blir det tacobuffe och jag verkligen lääääääääääängtar. MUMSMUMSMUMS! Ska försöka behålla min titel från förra bowlingen men blir svårt denna gång då 2 nya som ska vara bra är med. Vi får se, jag kanske får någon jävla vinnarskalle där, haha.
 
Så strängnäs och hem till bengt först och sen bowling från 18.30. Ska träffa mamma 18.10 så jag får lite kärlek från henne och ellie också ♥ Sen ska jag hem ikväller och få kärlek från min man ♥
 
Inget planerat alls denna helg så vi får se vad vi hittar på. Men ni får ha en bra helg.
puss, sandrisen
Till top