Sandra Lindholm

Hur har helgen varit?

Min vardag Permalink0
Godmorgon alla ni som läser ♥ har ni haft en bra helg? Jag hoppas det, och det har jag haft.
 
I fredags så åkte jag direkt från jobbet mot strängnäs. Tog en sväng förbi hedlandet och shoppade lite ögonfransar och schampoo, haha. ;) Körde vidare hemåt till familjen och hängde där en stund innan jag åkte vidare till bella tillsammans emd ellie. Vi gick ut på en liten promenad för att trötta ut ellie och för att ice skulle få gå lite. Sen var det dags med nästan 1&enhalv-2 timmars kamp för kloklippning. Men hon fixade det bella, världens bästa! Så nu är ellie klippt och fin :D Sen åt vi grillat typ vid 22 på kvällen, gott som fan ;)
 
Lördag gick vi upp tidigt för att fara till södertälje jag mamma och jennifer. Vi skulle shoppa och äta lunch, och så blev det. Lite shopping och en lunch på nancys. Sen bagav jag mig hem och dem till strängnäs.- Då tog älsklingen med sig mig till ica maxi och sen åkte vi förbi biltema för att köpa cykel.- Men jag fick stå och vänta på att få hjälp så jävla lääääänge så mitt tålamod tröttnade och jag kom därifrån utan cykel. Lagade tacopaj och sen gjorde jag mig iordning för att fira emma hos henne. Blev en nykter utgång för min del :)
 
Söndagen åkte vi till enköping för att fira älsklingens mamma och sen åkte jag till åker på inredningsparty. Hem och en lugn kväll pga allergier.
 
puss, sandrisen
Till top