Sandra Lindholm

så duktig

Min vardag Permalink0
 
Hallå kamrater.
Det är torsdag redan. Kan inte bestämma mig om veckan gått fort eller inte men det har varit en grym träningsvecka hittills iaf :) 4/4 dagar eftersom att jag och madde var på jobbet 7.00 för ett spinningspass. Inte vilket spinningspass som helst utan det jobbigaste jag varit med om. Det är verkligen hatkärlek till spinning, men så jäkla skönt efteråt.
 
Sen var det full rulle hela dagen typ. Efter träningen åkte jag förbi ica maxi och hämtade ut paket. Hem för att äta frukost då jag trodde min mage försökte prata med någon som bor i kina, fixade disk, vek ihop tvätten, var uppe på vinden för att lämna och hämta grejer, packade väska inför imorgon, och gjorde iordning mat till jobbet. Fan vad effektivt och jag kommer somna gott ikväll tror jag då jag ar uppe vid 6.15. Kommer gå hem tidigare från jobbet för att jag känner att jag behöver det. Så det blir fredag tidigare också, hihi.
 
puss, sandrisen
Till top