Sandra Lindholm

bittert

Min vardag Permalink0
Nepp, det blev inte många knop gjorda när jag kom hem igår. Värmde vetekudde till magen och la mig i högläge för knät. Där låg jag eller satt hela kvällen. Tejpade även knät, så nu är det blått och fint ;) Känner mig som en 80-årig tant för tillfället. Jag har ont i princip överallt. knä, axel, rygg, mage och fötter. Så jävla illa.. Så man blir ju ledsen. Målade mycket igår mellan varven när älsklingen var hemma och inte.
 
Men tisdag idag. Lika opepp på jobb som när jag lämnade jobbet igår. neee. jag hatar förändringar med personal. Usch. Så är lite bitter, trött och ledsen faktiskt. Iövrigt hoppas jag att det blir en bra dag(ska försöka bortse från det jag pratade om nyss) då jag ska försöka träna efter gymmet. Ska sätta mig på en cykel och trampa till en film tänkte jag :) 17 - har vi tvättid och efter det rasslar det in massa program på tvn; OS-fotboll, OS-gymnastik, Allsång på skansen och OS-handboll. Så jag blir bänkad där.
 
hungrig är jag också, japp.
puss, sandrisen
Till top