Sandra Lindholm

Godmorgon..

Min vardag Permalink0
Lill-lördag. För det är det väl idag? hehe. Jo, dagen på jobbet igår gick jääääävligt sakta. Men saker och ting redde ut sig så det var ju jätteskönt det :) Gick och räknade ner de sista timmarna på jobbet och det kändes som år. Dock så gick tiden fort när jobbet var slut. Drog till jobbets gym och satte mig i en mörk spinningsal på en cykel nere i hörnet och cyklade. Med fläktarna på och lite blått sken så hade jag satt på en film på telefonen och cyklade alltså till den. FYSATAN vilken bra idé, och filmen var bra; Home sweet hell. Cyklade över 1 timme och jag var så svettig att det bara rann om mig. Så det var riktigt nice. Hem kom jag ju också och då var det tvätt och alla tv program, åkte även förbi coop och köpte meloner, saft och proteinpudding, VÄRT!
 
Idag vet jag inte vad som händer. Hoppas det går fort iaf. Känner mig stressad och ångerfull för det känns som att jag ska göra något/komma ihåg något som jag har missat. Det är en hemsk känsla. Höll på att börja gråta igår när älsklingen och jag gick igenom allt som sker. Kommer inte på vad det är :(
 
Hoppas ni får en bra dag och att veckan springer fort till helg.
puss, sandrisen
Till top