Sandra Lindholm

6-22

Min vardag Permalink0
Sån satans jävla lååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång dag. Men jävlar vad effektiv jag har varit. Lite för mycket för mitt eget bästa kanske. När jesper pussade mig hejdå för att gå till jobbet vid 6 så kunde jag inte somna om. Det gick inte. Jag vred och vände, läste för att bli trött, men inget hjälpte. Så jag klev upp vid 7 och där startade dagen. 
 
For till Ica för att inhandla 5 ingredienser. Tillbaka hem och där gjorde jag en nyttig variant av morotskaka och sen en onyttig variant av nutellakladdkaka. SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGOTT! blev det, och det tyckte gottegrisen hemma också, så får se hur mycket som finns kvar när jag kommer hem efter jobbet. Hahahah. När jag var klar med det, då var klockan bara 8....... SUCK! Kollade på pretty little liars, då var klockan 9.... Hm, spelade lite rollercoaster... Då var klockan 10. Ja så jag städade hela lägenheten typ. Damma, dammsög, och skurade golven. HEMMAFRU fasoner på mig. Vad har det blivit av mig, jag är ju superwoman. Klockan blev 12, tänkte försöka sova, gick inte, klockan blev 13 och jag var tvungen att äta för att sen åka till jobbet......
 
MM..... Nu sitter jag här 21.00. Det är tur jag ska få sluta 21.30 idag då jag ska komma in en timme tidigare imorgonbitti. Så jag får äntligen ha en riktigt konversation med jesper idag då han inte sover när jag kommer hem, TJOHOOOOOOOO! och fredag på det imorgon :)
puss, sandrisen
Till top