Sandra Lindholm

dåligt till bra

Min vardag Permalink0
Torsdag torsdag torsdag.
 
Du började som rena pain in the ass-dagen men ljusnade upp mot slutet. Dagen på jobbet var inte alls rolig och jag med flera kände bara för att fly fältet. Det kunde vi ju förstås inte göra så vi kämpade oss igenom dagen och resultatet blev ju bra fast vårat humör inte var det bästa när vi gick därifrån.
 
Kände mig inte alls redo för spinning och hann under dagen tänka flera gånger på att jag skulle avboka den. Men ska skam den som ger sig och jag hade faktiskt lovat Anna att jag skulle komma så det avr bara att pallra sitt fläsk till spinninglokalen. Dock så drog jag till med ett jävla pass för mig själv. Satan var kul det var att spinna och framförallt vara tillbaka i träning. Hoppas det kan hålla i sig nu så att jag kan lyckas. 
 
Kom hem till min fina kille som låg och sov så jag smög in i duschen och han vaknade perfekt till jag klev ur. Då myste vi i soffan, pratade om dagen som varit innan vi åt rester framför tvn. Sen fick jag leka sjuksköterska och tejpa älsklingen innan hans träning. Han har stukat(eller något annat) foten. Och jag har ju gjort det där x antal gånger under min karriär med slitna ledband i fossingarna. Det kändes bra med foten men han tyckte att andra foten inte höll måttet stackarn.
 
När han lämnade lägenheten så gick jag ut och betalade av parkeringen och sen tittade jag på ninja worrier samtidigt som jag spelade rollercoaster. Klarade en bana och startade en nu, tjoho. Sen började pitch perfect så jag var mer än lycklig! :D
 
puss, sandrisen
Till top