Sandra Lindholm

hello februari!

Min vardag Permalink0
Blev inge jobb för mig förutom första natten förra veckan. Sov som en stock, snorade som jag vet inte vad och hostade ut grejer som inte avr så fräscha. Hoppas jag slipper det där ett tag nu. 

Lördag: Piggare så jag och Jessika åkte till skärholmen. i lunchade och köpte trosor. Sen åkte vi till botkyrkahallen och tittade på balrog-strängnäs. Strängnäs förlorade :( Efter det åkte vi förbi ica maxi och rusta för att hon skulle handla mat. Sen var jag trött, eller ja slut eftersom jag inte gjort något på hela veckan. Så jag åkte hem till jesper och myste i soffan. :) Trevlig dag med min stumpa ♥
 
Söndag: Så sov vi utan klocka jag och jesper. Åkte och handla mat för veckan som kommer och sen kom mamma och hämtade mig och det avr heldag i västergård. Först telges herrar och sen telges damer. Älskade mamma, skönt med en stund med henne! :) Gick och la mig före jesper och missade halva filmen för jag var så trött.
 
Måndag: Hade ställt klockan på 10, men eftersom jag somnade ganska tidigt så fick jag sova 12 timmar och vaknade innan klocka. Idag har jag stått i köket hela dagen. Afrikanskinspirerad kycklingryta och kinainspirerad kycklingwok. Grytan var faktiskt god för den åt jag nu på jobbet, så vi får se imorgon hur woken smakade. Haha. Så imorgon slipper jag laga mat, bara till mig själv till lunchen. Vi får se när jag vaknar om jag behöver lunch. hahaha, nej visst fan jag måste flytta bilen vid 8, men jag kan ju somna om faktiskt ;) hihi. 
 Riktigt trött på jobbet efter en vecka i soffans tecken, men jag är tillbaka snart både i kropp och huvud. Heja mig:)
 
puss, sandrisen
Till top