Sandra Lindholm

Måndag 160208

Min vardag Permalink0
Igår, ja igår var en trött dag. Även fast jag vaknade jättetidigt två dagar förra veckan så hade jag valet att ligga kvar i sängen. Nu MÅSTE jag gå upp det är hemskt. Pluset var att dagen på jobbet gick så jävla fort. Vi hade två ställ och lite körning, gemensam lunch så det var jätte skönt. Men när jag kom hem, jag hade så ont i magen(tjejveckan) och var så sugen på choklad. Ni vet sådär äckligt sugen man blir. Så vetekudde och ett glas oboy fick göra mig sällskap i soffan. Adressändrade och gjorde lite ärenden. Sen gick jag och la mig i sängen och där gjorde jesper mig sällskap när han kom hem. Låg och kramade stackars mig.... Så jag somnade gott och vaknade upp till att han börjat laga mat, laxpasta. MUMSSSSSSSSSSSSSSSSS! Duschen kallade på mig och sen åt vi framför tvn och fortsatte där hela kvällen. bästa bästa bästa killen ♥

Ikväll blir det träning och Beck.
 
puss, sandrisen
Till top