Sandra Lindholm

onsdag och torsdagens start

Min vardag Permalink0
Onsdag och kroppen hängde erkligen med i matchen. Hade inte ont och jag var pigg hela dagen. Sen att dagen sprang flög förbi var ju ett STORT plus bara ;) Gick så jäla bra, hahaha.
 
När jag kom hem så gjorde jag inget speciellt. Förberedde pannkakssmet och bacon för ugnspannkaka. Plockade fram tvätt som skulle tvättas, flyttade bilen och var förbi tvättstugan för att se så i bokat rätt dag. Sen kom jesper hem :) Så då stoppade vi in maten i ugnen, gick till tvättstugan för att tvätta och sen åt vi. MUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla gott! Med massa sylt och grädde, jävlar i gatan alltså :D Sen myste vi i soffan framför tvn, pratade om dagen, helgen och lite allt möjligt. Vi somnade tidigt, idag igen. Så skööööööönt :D 
 
Torsdag och jobbet har gått så trögt......... och jag ska köra spinning efter jobbet. Vilken jävla chock som start på träningen. Har inte bliit av på länge. Får se om jag överlever till imorgon..... hahaha.
 
puss, sandrisen
 
Till top