Sandra Lindholm

trött tjej

Min vardag Permalink0
tisdag: vaknade vid 10 och var återigen supertrött. Jag fick erkligen kämpa för att komma ur sängen. Vill inte vakna och ill inte gå upp, jag vill sova. Men det är inte bra. Sover liksom mellan 10-12 timmar varje natt. det funkar inte...... Ååååh. Så jag fick egentligen inget vettigt gjort igår. Jag spelade roller coaster, och fick bråttom till jobbet för att jag glömde bort tiden totalt. Men lunch hann jag få i mig iaf. Haha. jävla race till jobbet. Men dagen gick fort på jobbet och jag längtar till att få åka hem och lägga mig i en varm säng.
 
onsdag: Jesper brukar ofta smsa mig godmorgon. Och det brukar ske vid 10-tiden när jag jobbar em. Men idag smsade hann vid 9. Vet inte om det var en pik men jag hade ställt klockan på 9, för jag måste verkligen gå upp. Jag kommer inte orka fm-vecka nästa vecka då vi endast sover typ 7 timmar... Så 9, okej halv 10 gick jag upp. Och idag var det matlagning på schemat för 2 dagar framåt. Fiskgryta med rotfrukter och laxpytt. 
Känns bra och jag lär mig mer och mer i köket för varje gång. Det börjar bli lite småroligt fast jag har prestationsångest varje gång. Sen myste jag för mig själv ett tag innan det var dags för jobb. Och nu får jag snart gå hem. 1 full dag kvar, lyckos mig!
 
puss, sandrisen
Till top